RGroński

Radosław Groński

10 komentarzy

  1. Rrr
    6 stycznia, 2018 @ 7:39 pm

    A gdzie naprawy?

    Reply

    • driv
      18 października, 2018 @ 1:04 pm

      obliczający założył że nic sie nie popsuje 🙂

      Reply

  2. Pyeter
    15 maja, 2019 @ 9:09 pm

    Jaka lgfgicencja 😂Do 3.5 tony nie potrzeba

    Reply

  3. Maciek
    9 września, 2019 @ 9:45 am

    Kto przy 3 sztukach zatrudnia od razu spedytora, kadrowego, księgowego i mechanika ??? już mamy -18,000 no i paliow po 5,5 zł to przesada jesli na stacji jest po 5zł – Vat to już mamy jakies 12-15 tyś w kieszeni więc ze 157k robi sie 127k a to ogromna różnica , jest jeszcze kilka drobiazgów ale tyle wystarczy 😉

    Reply

  4. Zax
    9 września, 2019 @ 2:57 pm

    Osoba która to liczyła nie ma zielonego pojęcia o transporcie. Naprawy aut, przestoje z tym związane, opóźnienia w płatnościach, spalanie w górach i na płaskim też jest inne. Kosmos zmiennych. O podatkach kolega jeszcze zapomniał bo płatności 90 dni A fiskus już po wystawieniu faktury żąda vatu i dochodowego. My to płacimy A później okazuje się że płatnik zwleka albo nie płaci wogule. Wy już lepiej nic nie liczcie. 0.35 na busie XD A buraki biorą czasem po 0.25 tak że ciężko 0.3 wynegocjować. Pozdrawiam liczącego 😉 chyba spedycje prowadzisz i chcesz jeszcze stawki opuścić 😀

    Reply

  5. Prezesss
    9 września, 2019 @ 6:41 pm

    Z doświadczenia wiem, że taka “sucha” analiza nie ma pokrycia w rzeczywistości. A gdzie są podatki? VAT, dochodowy, od środków transportu? Po odliczeniu zostaje dla szefa pensja kierowcy albo mniej… dzisiaj transport się już nie opłaca…

    Reply

  6. Dany
    9 września, 2019 @ 7:35 pm

    W polsce niestety transport sie nie oplaca.kazdy szef dokłada do firmy transportowej.

    Reply

  7. Raf
    10 września, 2019 @ 6:45 am

    Pokazcie mi kierowce ktory miesiąc w miesiąc robi 15000km. Zwlaszcze po gebelsach a tymbardziej u nas. Nawet licząc 4 tyg, po 90 godz. w 2 tyg to daje 180 godz. X 80km/h (według przepisow na autostradzie) to daje 14400km. Przy żadnych korkach, rozladunkach itp. Z księżyca wzieli te dane.

    Reply

  8. Abc
    11 września, 2019 @ 8:45 am

    Chyba ktoś tu zapomniał dodać kosztów pracowniczych ZUS od 8600zl x3 + ZUS pracodawcy 😂😂😂 i szkód przez nich wyrządzonych, rosnących cenach paliw, kontrolach inspekcji transportu drogowego które liczą w tysiącach 😂😂 i pozostałych urzędów które patrzą tylko dowalić karę

    Reply

  9. Emm
    30 września, 2020 @ 6:57 am

    Jeśli każdy szef dokłada do firmy to gdzie sens i logika. Pewno w lotto wygrali a transport to jedynie hobby 🙂

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj poprzedni wpis:
Neutralizacja listu przewozowego CMR

Dlaczego nie warto zgadzać się na neutralizację dokumentów. „Neutralne CMR” – jeśli jeszcze nie spotkałeś się z takim pojęciem, to...

Zamknij