Skip to content


Avatar photo

Radosław Groński

16 komentarzy

  1. Rrr
    6 stycznia, 2018 @ 7:39 pm

    A gdzie naprawy?

    Reply

    • driv
      18 października, 2018 @ 1:04 pm

      obliczający założył że nic sie nie popsuje 🙂

      Reply

  2. Pyeter
    15 maja, 2019 @ 9:09 pm

    Jaka lgfgicencja ?Do 3.5 tony nie potrzeba

    Reply

  3. Maciek
    9 września, 2019 @ 9:45 am

    Kto przy 3 sztukach zatrudnia od razu spedytora, kadrowego, księgowego i mechanika ??? już mamy -18,000 no i paliow po 5,5 zł to przesada jesli na stacji jest po 5zł – Vat to już mamy jakies 12-15 tyś w kieszeni więc ze 157k robi sie 127k a to ogromna różnica , jest jeszcze kilka drobiazgów ale tyle wystarczy 😉

    Reply

    • Znam cie maciek
      19 stycznia, 2022 @ 10:38 am

      Taaaa ,taki Ty cwany ,ze pochulales dwa lata i karty paliwowe Ci poblokowali ,krol leasingow.

      Reply

  4. Zax
    9 września, 2019 @ 2:57 pm

    Osoba która to liczyła nie ma zielonego pojęcia o transporcie. Naprawy aut, przestoje z tym związane, opóźnienia w płatnościach, spalanie w górach i na płaskim też jest inne. Kosmos zmiennych. O podatkach kolega jeszcze zapomniał bo płatności 90 dni A fiskus już po wystawieniu faktury żąda vatu i dochodowego. My to płacimy A później okazuje się że płatnik zwleka albo nie płaci wogule. Wy już lepiej nic nie liczcie. 0.35 na busie XD A buraki biorą czasem po 0.25 tak że ciężko 0.3 wynegocjować. Pozdrawiam liczącego 😉 chyba spedycje prowadzisz i chcesz jeszcze stawki opuścić 😀

    Reply

  5. Prezesss
    9 września, 2019 @ 6:41 pm

    Z doświadczenia wiem, że taka „sucha” analiza nie ma pokrycia w rzeczywistości. A gdzie są podatki? VAT, dochodowy, od środków transportu? Po odliczeniu zostaje dla szefa pensja kierowcy albo mniej… dzisiaj transport się już nie opłaca…

    Reply

  6. Dany
    9 września, 2019 @ 7:35 pm

    W polsce niestety transport sie nie oplaca.kazdy szef dokłada do firmy transportowej.

    Reply

  7. Raf
    10 września, 2019 @ 6:45 am

    Pokazcie mi kierowce ktory miesiąc w miesiąc robi 15000km. Zwlaszcze po gebelsach a tymbardziej u nas. Nawet licząc 4 tyg, po 90 godz. w 2 tyg to daje 180 godz. X 80km/h (według przepisow na autostradzie) to daje 14400km. Przy żadnych korkach, rozladunkach itp. Z księżyca wzieli te dane.

    Reply

  8. Abc
    11 września, 2019 @ 8:45 am

    Chyba ktoś tu zapomniał dodać kosztów pracowniczych ZUS od 8600zl x3 + ZUS pracodawcy ??? i szkód przez nich wyrządzonych, rosnących cenach paliw, kontrolach inspekcji transportu drogowego które liczą w tysiącach ?? i pozostałych urzędów które patrzą tylko dowalić karę

    Reply

  9. Emm
    30 września, 2020 @ 6:57 am

    Jeśli każdy szef dokłada do firmy to gdzie sens i logika. Pewno w lotto wygrali a transport to jedynie hobby 🙂

    Reply

  10. Yaro
    20 lutego, 2021 @ 9:24 pm

    Dlaczego wszyscy piszą ze się dokłada skoro na drogach mamy tak dużo przewoźników, a z waszych wyliczeń wychodzi że co miesiąc po odliczeniu wszystkich kosztów pracodawca dokłada jakieś 15 tyś zł. Ma to jakiś sens bo nie sądzę ?

    Reply

  11. piotrsa32
    23 marca, 2021 @ 7:54 am

    Reply

  12. Pok
    31 marca, 2021 @ 7:50 pm

    Tyle zostaje po odliczeniu kosztów 18 519 dzieląc to przez 3 zestawy wychodzi 6173 na jeden zestaw. Gdyby takie śmieszne kwoty zarabiali przewoźnicy to przy awarii jednego zestawu mogło by się okazać, że muszą dokładać do firmy alba ją zamknąć. Więc wniosek wysuwa się z samych obliczeń. Zrób prawo jazdy i wszystkie certyfikaty, znajdź spedycje, weź zestaw w leasing i dopiero wyjdzie ile zarobisz. Ps. Jak walnie skrzynia biegów i to automat na dzień dobry koszt 20000zł minimum za nową. A prawda jest taka, że można przekopać krańce internetów i nie znajdzie się realnych informacji na temat transportu. Ten temat znają tylko zawodowcy i wyjadacze w tej branży.

    Reply

  13. Andre
    8 czerwca, 2021 @ 6:34 am

    Totalnie bzdurna kalkulacja ,gdzie liczący ma rzeczy które sa nagminne np. awaria auta gdzie koszty najdrobniejszych napraw idą w tysiące , gdzie postoje z powodu awarii ,z czego wtedy zapłacimy rate leasingową ?gdzie ZUSy , podatki , telefony, biuro podatkowe , gdzie przeglądy serwisowe co przy kalkulacji tego Pana ( 15000 miesięcznie ) trzeba robić co 3 miesiące a koszt to kilka tysięcy zł , kontrole za byle co mandaty i nie mamy na to wpływu , a co jeżeli niedostaniemy zapłaty za transport ? co jest nagminne , pójdziemy do Sądu , ha ha to do wyroku poczekamy rok dwa a z czego zapłacimy paliwo , wypłaty pracowników , naprawe auta itd itd .Transport to nie praca w biurze , mamy wiele składników które muszą grac idealnie a jak jeden zawiedzie popłyniemy szybko Dla przykładu kolega wziął aut w leasingu na 5 lat , w 3 roku użytkowania kierowca spowodował wypadek , auto do kasacji , kierowcy wyszedł alkohol w organizmie , ubezpieczenie nie wypłaciło AC , kolega został bez auta z długiem leasingowym 87 000 zł , tak zakończył transport

    Reply

  14. Eryk
    8 października, 2024 @ 10:06 am

    Wszyscy dokładają, kupują nowe zestawy i jeszcze więcej dokładają, a pieniądze rosną im w ogrodzie na drzewach 🙂

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *